Інформація про повернення товару
Фірма піклується про те, щоб усі товари відповідали очікуванням споживачів і надходили до них оперативно, без затримок.
Нам важливо щоб куплена річ приносила радість і задоволення, а обслуговування було на вищому рівні. Для того щоб створити оптимальні умови співпраці з клієнтами і надати всі умови для успішної покупки будь-якого товару, інтернет-магазин прикладає максимум зусиль. Якщо куплений товар не підходить з якихось причин (не відповідає розмір, форма, колір або не підходить фасон), його можна повернути або обміняти на більш підходящий варіант.
Поверненню або обміну не підлягає:
- товар, який має сліди експлуатації
- вироби, відправлені на повернення не комплектом (без пояса, шарфа, знімних манжет);
- відсутність оригінальної товарної бирки (картонна бирка виробника на кліпсі);
- якщо присутній запах парфумерії, косметики, інших слідів експлуатації;
- відсутність фабричної упаковки (прозорий чохол, фірмовий пакет виробника).
Речі, які були з заводським браком або відправлені помилково від пакувальників компанії, повертаються без оплати транспортних послуг. Якщо товар належної якості і був повернений фірмі, клієнт оплачує транспортні послуги. У випадках відсутності оплати при відправці, товар не буде забрано з поштового відділення.
Для оформлення повернення або обміну товару, будь ласка, зверніться до менеджера по одному з вказаних на сайті телефонів або заповніть форму зворотного зв’язку нижче по сторінці!
Гроші, витрачені на покупку товару, будуть повернені протягом 7 робочих днів тільки після оцінки товару на виробництві. Двосторонній зв’язок з клієнтами дозволяє магазину рости і вдосконалюватися, щоб кожен відвідувач сайту був задоволений своїм придбанням і знову скористався послугами.
Дізнатися більше про процедуру оферти або повернення можна за телефоном, вказаними нижче.