Інформація про оплату та доставку

Інтернет-магазин Raslov пропонує широкий асортимент продукції від виробника за доступною ціною. Для того щоб купити товар, слід заздалегідь ознайомитися з його описом і заповнити форму на сайті. Оплата здійснюється відповідно до встановлених правил.

Оплата і розрахунок

Після того, як клієнт підібрав підходящий варіант виробу і має намір його купити, необхідно виконати наступні дії:

  1. Працівник може проконсультувати клієнта з певних питань та підібрати правильний розмір.
  2. Клієнт має можливість отримати детальну інформацію щодо термінів доставки та вартості замовлення.
  3. Оплата проводиться перекладом на карту Приват Банку, післяплатою через Нову Пошту або Way for Pay.

Вартість доставки

Слід зазначити, що ціна товару не впливає на вартість відправки, тому менеджер магазину повинен озвучити клієнту ціну за замовлення і загальну вартість покупки, включаючи поштові тарифи. На даний момент компанія співпрацює з Новою Поштою, товар відправляється протягом 1-2 днів. Оплату доставки виробляє клієнт, згідно з тарифами, встановленими перевізником. Відправка продукції в Україні не виконується в неділю та на офіційні вихідні. Види доставок:

  • Нова пошта (для роздрібних і оптових замовлень, можливість післяплати);
  • Самовивіз (організація доставки іншою фірмою або вивезення товару на особистому транспорті).

Термін зберігання замовлення на складі постачальника – 5 календарних днів з моменту отримання посилки. Якщо товар не заберуть протягом зазначеного часу, вона автоматично повертається відправнику. У випадках, якщо у клієнта немає можливості забрати покупку в терміни, слід узгодити цей момент з менеджером магазину, щоб продовжити термін зберігання. Ця послуга платна, про що буде повідомлено покупцеві особисто.

Отримання вашого замовлення

Процедура отримання товару відповідає вимогам перевізника. Для цього необхідно мати при собі засвідчує документ. Після отримання, слід перевірити посилку на предмет пошкодження і відповідності продукції з каталогу. Якщо такі були виявлені, потрібно заповнити форму, вкласти її в посилку і вказати причину відмови від неї. Пошкодження, завдані через кілька днів після отримання, не є причиною для повернення. Магазин має право відмовитися від повернення, оскільки встановити причину дефекту через кілька днів після отримання практично неможливо.